Svarbi informacija:  Kosmetika, Dovanos, Grožio taškai, Nuolaidos...
Prekių ženklai

2009 11 19

Kosmetika.ltKeisčiausių kvepalų TOP dešimtukas

   Įsivyravusi tendencija, kad kiekviena pasaulinė įžymybė turi turėti savo vardo kvepalus, jau nieko nebestebina. Ši mada po truputį žengia ir į Lietuvą. Tiesa, galime pasidžiaugti dar tik keliais Lietuvos garsenybių pristatytais kvepalais, bet, matyt, artimiausiu metu sulauksime jų ir daugiau. Tačiau parfumerijos pasaulyje viena naujovė keičia kitą. Kvepalų gamintojai ir kūrėjai nuolat verčiasi per galvas, kad tik sukurtų kažką naujo ir nustebintų pirkėjus. Žvaigždžių kvepalams tapus įprastu dalyku, pastaruoju metu pastebima dar viena nauja kryptis – neįprasti, keisti ar net šokiruojantys kvapai. Taigi, jūsų teismui pristatome keisčiausių kvepalų dešimtuką.
1.    „Burger King“ kvepalai – ar užuodžiate skrudintos mėsos kvapą?
Kepta mėsa ir kvepalai. Pasirodo, šie du skirtingi dalykai gali būti suderinami. Pasaulinis greitojo maisto restoranų tinklas „Burger King“ nusprendė pamaloninti kepsnių mėgėjus išleisdamas kvepalus „Flame“. Šį keistą savo kūrinį vyrams „Burger King“ apibūdina kaip „gundančius kvepalus su subtiliu skrudintos mėsos kvapu“. Teigiama, jog šie kvepalai, kainuojantys 3.99 JAV dolerio, tiesiog graibstomi artėjant Šv. Kalėdoms ar Tėvo dienai. „Burger King“ atstovai įsitikinę, kad kvepalai „Flame“ gali būti miela dovana jūsų draugui, dievinančiam keptą mėsą.






2.    „Etat Libre d'Orange“ - atsiduodantys kraujo, ašarų ar prakaito kvapu
Ieškote naujų potyrių, pabodo, tai kas jau iki skausmo įprasta? Tiesiog išbandykite „Etat Libre d'Orange“ kvepalus. Talentingi kvepalų kūrėjai, geriausi šių laikų parfumeriai, suvieniję savo jėgas ir pasivadinę „Etat Libre d'Orange“ sukėlė „revoliuciją“ norėdami parodyti, kad jiems pabodo kurti vienodus kvepalus pagal mados namų ar kompanijų užsakymus. Kvapus, kurie paprastai skiriami „sėkmingoms, bet jausmingoms moterims“ ar „savimi pasitikintiems ir seksualiems vyrams“. „Etat Libre d'Orange“ nutarė sulaužyti stereotipus: kraujas, ašaros, prakaitas – tai tik maža dalis šokiruojančių sudedamųjų dalių, kurios naudojamos kuriant skandalingus ir keistus kvepalus.

3.    „Ageless Fantasy“ – atrodykite jaunesnė, nei esate iš tikrųjų
Kvepalai „Ageless Fantasy“ – kvepalų pasaulio sensacija, praminta „jaunystės eleksyru“. Teigiama, kad pasikvėpinusios šiais kvepalais moterys gali atjaunėti bent aštuoneriais metais. Tik pasirodžius šiems kvepalams prabangioje Londono parduotuvėje „Harvey Nichols“, parfumerijos skyriuje susidarė didelės eilės norinčiųjų įsigyti šį šedevrą. Kvepalus pristačiusios kompanijos „Harvey Prince“ prezidentas Kumar Ramani tvirtina, kad kvepalai „Ageless Fantasy“ savo sudedamosiomis dalimis veikia smegenų sritį, kuri atsakinga už emocijas ir blokuoja racionalias mintis. Šiuo aromatu pasikvėpinusi moteris jaučiasi ne tik jaunesnė, bet priverčia aplinkinius manyti, kad jai gerokai mažiau metų, nei rodo įrašas asmens dokumente. Tiesiog viliojantis pasiūlymas atjaunėti!

4.    Legendinės roko grupės „Kiss“ kvepalai
Legendinė roko grupė „Kiss“, kuri vadovaujasi šūkiu: ,,God in rock’n’Roll will steal your virgin soul“(„Rokenrolo dievas pagrobs tavo nekaltą sielą“), nuolat garsėja savo įspūdingais pasirodymais, traukia akį originaliu grimu, kostiumais ir daugelį žavi, spalvingais bei nepakartojamais šviesos ir pirotechnikos efektais. Tačiau, tik pasirodžius „Kiss“ kvepalams, užsienio interneto portaluose pasirodė kritiški vertinimai ir pašaipios antraštės, skelbiančios, kad žibalas ir pasenęs alus dar niekada nekvepėjo geriau. O dažname straipsnyje apie kvepalus „Kiss“ buvo galima rasti kandžius pamąstymus: „Kas gali norėti kvepintis kvepalais, skirtais keturiems prakaituotiems vyrukams su demonišku makiažu?“. Nepaisant visko, šie keisti kvepalai vis dėlto gerbėjų surado.

5.    „Wode Paint Fragrance“ – padengia mėlyna spalva
Manote, kad kvepalai yra bespalviai ir juos galima tik užuosti? Britų dizainerių komanda „Boudicca“ metė iššūkį šiai nusistovėjusiai nuomonei ir išleido skandalingus kvepalus „Wode Paint Fragrance“. Vos tik jais pasikvėpinus, ant kūno, drabužių ar kitų vietų, kur pateko kvepalų, išryškėja mėlyna spalva. Tačiau kvepalų kūrėjų atstovas tvirtina, jog jaudintis nereikėtų, nes po kelių sekundžių mėlyna spalva išnyksta ir lieka tik puikus kvepalų skleidžiamas aromatas. Šie neįprasti kvepalai kainuoja apie 140 JAV dolerių.



6.    „Penn State“ – kvepėk kaip Pensilvanijos universiteto dėstytojas ar studentas
Norite studijuoti universitete Pensilvanijoje? Ar bent jau kvepėti kaip šio garsaus universiteto studentas ar dėstytojas? Jeigu Jūsų atsakymas yra „taip“, tuomet kvepalai „Penn State“ skirti Jums. Neįtikėtina, bet tiesa, kad šie neįprasti kvepalai buvo sukurti specialiai Pensilvanijoje esančiam universitetui „The Pennsylvania State University“. Tiek vyriškų, tiek moteriškų kvepalų buteliukų ir pakuočių apipavidalinimui buvo naudojami skiriamieji universiteto ženklai: liūtas ir balta bei mėlyna spalvos. Pats kvapas apibūdinamas kaip klasikinis, elegantiškas ir žadinantis jausmus. Tiesa, galima tik spėlioti ar visi Pensilvanijos universiteto studentai ir dėstytojai sąžiningai kvėpinasi tik šiais kvepalais.

7.    „Eau de Stilton“ – mėlynojo sūrio pelėkautuose
Visame pasaulyje garsaus mėlynojo pelėsinio sūrio „Stilton“ gamintojų asociacija „Stilton Cheese Makers“ nusprendė pradžiuginti šio sūrio gerbėjus ir išleido kvepalus „Eau de Stilton“ su pelėsinio sūrio skleidžiamu aromatu. Jeigu bent kartą ragavote mėlynąjį pelėsinį sūrį „Stilton“, tikriausiai sutiksite, jog šio sūrio skleidžiamas aromatas, švelniai tariant, neatrodo tinkamas kvepalams. Tiesa, šių sūrių gamintojų asociacijos atstovas nesutinka su nuomone, kad kvepalai „Eau de Stilton“ negali būti patrauklūs ir viliojantys. Jo manymu, nepaisant to, jog kvepalai neįprasti, jie gali patikti: „jeigu Jūs galite tai valgyti, tai kažkas gali norėti tuo kvepėti“.

8.    „Smell of Books“ – su elektronine knyga pasijusk kaip bibliotekoje
Tiems, kurie nepasidavė kompiuterių ir interneto traukai bei vis dar su malonumu sklaido popierines ir nemėgsta elektroninių knygų, nes jos neturi įprasto medienos kvapo, „Smell of Books“ siūlo išeitį – neįprastus kvepalus, skirtus elektroninėms knygoms. „Smell of Books“ atstovai žada, kad šių kvepalų dėka Jūs neprarasite skaitymo teikiamo malonumo ir galėsite suderinti elektroninių knygų patogumą bei mėgstamos popierinės knygos skleidžiamą kvapą. Viskas labai paprasta: jei norite pajusti senovinės knygos dvasią, rinkitės kvapą „Classic Musty Scent“. Jei jums patinka naujų knygų skleidžiamas aromatas, tuomet puikiai tiks kvapas „New Book Smell“. Na, o specialiai moterims „Smell of Books“ siūlo kvapą „Scent of Sensibility“. Teigiama, jog šis jausmus ir emocijas žadinantis kvapas tarsi primena anglų rašytojos Jane Austen romanus ir tiesiog sukuria ypatingą aurą.

9.    Kvepalai „Twilight“ Stephenie Meyer romano gerbėjams. Skelbiama, jog sukurti kvepalus „Twilight“ įkvėpė garsus Stephenie Meyer romanas „Twilight“, kuriame pasakojama apie septyniolikmetę Bella Swan, įsimylėjusią vampyrą Edward Cullen bei patyrusią daug kraują stingdančių nuotykių. Šie neįprasti kvepalai skirti visiems šios knygos gerbėjams ir, kaip teigiama, įkūnija romane pasakojamą istoriją. Kvepalų „Twilight“ buteliukas primena raudoną obuolį, o ant jo puikuojasi užrašas „the forbidden fruit tastes the sweetest“ („uždraustas vaisius yra saldžiausias“). Tačiau yra vienas „bet“: netrukus daugelis atkreipė dėmesį, jog kvepalų „Twilight“ buteliukas tiesiog neįtikėtinai panašus į mados namų „Nina Ricci“ kvepalų „Nina“ buteliuką. Kaip ir reikėjo tikėtis, šio panašumo mados namai „Nina Ricci“ nepraleido pro akis ir pateikė „solidų“ ieškinį, kurio bendra suma siekė 10 milijonų dolerių. Na, jeigu šie kvepalai ir nespėjo sužavėti romano gerbėjų, tai bent jau skandalą tikrai sukėlė.

10.    „Smiley“ – laimę suteikiantis purkštelėjimas
Nepaprasti prekės ženklo „Smiley“ kvepalai, kitaip dar vadinami „antidepresantais“ ar „laimės užtaisu“, pasaulį išvydo po daugybės mokslinių tyrimų. Skelbiama, kad šie kvepalai tiesiog sugrąžina šypseną net ir labai nelaimingiems žmonėms. Tiek vyrams, tiek moterims skirti kvepalai dėl savo sudedamųjų dalių ir juose esančių veikliųjų medžiagų aktyvuoja laimės jausmą, sumažina neigiamų emocijų poveikį, suteikia euforiją. Teigiama, kad šiais kvepalais galima kvepintis be jokių apribojimų ir bet kuriuo metu. Belieka tik nusišypsoti ir jaustis laimingu.


Visa e-parduotuvėje KOSMETIKA.LT esanti medžiaga priklauso UAB „KOSMETIKA LT“, jeigu nenurodyta kitaip. Draudžiama ją naudoti ir platinti interneto svetainėse ar žiniasklaidos priemonėse be išankstinio raštiško UAB „KOSMETIKA LT“ sutikimo ir aiškios nuorodos į „KOSMETIKA.LT“ kaip informacinį šaltinį.

Komentarai

Komentuoti gali tik registruoti vartotojai


  • Komentarų nėra, būk pirmas
Neteisingas el. pašto adreso formatas Registruokitės