Svarbi informacija:  Kosmetika, Dovanos, Grožio taškai, Nuolaidos...
Prekių ženklai
Pirmą kartą marškinėliai su žaliu krokodilu, sukurti Rene Lacoste, pasirodė dar 1933 m. Per keletą dešimtmečių šis krokodilas tapo ne tik prekės ženklo „Lacoste“ logotipu, bet ir simboliu nepriekaištingo stiliaus. Rene Lacoste gimė 1904 m. Paryžiuje. Būdamas penkiolikos metų jis išvyko į Angliją pas savo tėvą ir susidomėjo tenisu. Tėvai nedraudė Rene Lacoste žaisti teniso, bet iškėlė sąlyga - per trumpą laiko tarpą pasiekti gerų rezultatų. Rene Lacoste tiesiog „dievino“ tenisą, perskaitė gausybę literatūros ir nuolat treniravosi. 1923 m. jį pakvietė į Prancūzijos rinktinę ir netrukus Rene Lacoste jau dalyvavo atvirame teniso čempionate Prancūzijoje. Dėl agresyvaus žaidimo stiliaus Rene Lacoste buvo pramintas "krokodilu“. Jis įtikino vieną iš savo draugų sukurti ženkliuką, kuriame būtų pavaizduotas krokodilas, grėsmingai pravertais nasrais. Taip gimė vienas žymiausių prekės ženklų logotipų. Rene Lacoste buvo kūrybiškas žmogus: būtent jis sugalvojo sukurti polo marškinėlius, su kuriais pasirodė teniso kortuose ir sukėlė didelį susidomėjimą. Nauji marškinėliai buvo ne tik patogesni nei anksčiau dėvėti, bet ir patrauklesni. 1933 m. Rene Lacoste su draugu pradėjo gaminti polo marškinėlius, papuoštus žaliu krokodilu. Tai buvo drąsus ir naujas žingsnis. Kompanija išaugo ir 1984 m. prekės ženklo „Lacoste“ gerbėjams pristatė pirmuosius kvepalus, skirtus vyrams, kurie pasitiki savimi, yra nuolat lydimi sėkmės ir elegantiški.
Neteisingas el. pašto adreso formatas Registruokitės