Svarbi informacija:  Kosmetika, Dovanos, Grožio taškai, Nuolaidos...
Prekių ženklai
Dizainerio Franco Moschino provokuojantis, ironiškas stilius tapo tarsi pasipriešinimo klasikinės mados diktatui simboliu. Net ir tie kritikai, kurie manė, kad Franco Moschino sukurtų drabužių stilius yra tarsi provokacija be ateities, pripažino dizainerio išskirtinumą ir unikalumą. Franco Moschino gimė 1950 m. netoli Milano. Sulaukęs 33 metų Franco Moschino 1983 m. pristatė moteriškų drabužių kolekciją ir įregistravo savo prekės ženklą, taip prasidėjo kelias į šlovę. 1985 m. dizaineris pristatęs moteriškų drabužių kolekciją „Cheap and Chic“ privertė į madą pažvelgti kitu kampu. Nuolat kovodamas su stereotipais, nusistovėjusiomis taisyklėmis, nepakęsdamas „aklo sekimo“ mada, jis mados pasaulyje buvo pramintas „infant terrible“ („sunkus vaikas“). Pirmuosius kvepalus „Moschino“ sukūrė po dviejų metų po kolekcijos „Cheap and Chic“ pristatymo. Dizainerio kvepalai pasižymi dinamiškumu ir vos juntamu jausmingumu. Dizainerio Franco Moschino šį pasaulį paliko 1994 m., bet jo maištingas stilius išliko. Po jo mirties mados namams ėmė vadovauti Rossella Jardini, buvusi Franco Moschino partnerė. Ji išleido žymius kvepalus „The Chip and Chic“ ir kvepalus „Oh! De Moschino“, sukūrė vyrišką liniją „Uomo?“ ir sportinių drabužių liniją „Moschino Life“. 2003 m. pasirodė ir pirmieji šių mados namų laikrodžiai. Pagrindinis kompanijos Moschino šūkis, kuris išlieka aktualus ir šiandien - „Madinga – tai, kas Jums patinka“.
Neteisingas el. pašto adreso formatas Registruokitės